"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Хляб с кашкавал и салвия


500 гр брашно
310 мл хладка вода
1 суха мая /аз сложих 1/2 прясна/
1 с л захар
1 с л сол
зехтин

180 гр кашкавал,настърган
75 гр пармезан,настърган
15 гр /1 шепа/ салвия

Шупва се маята с малко от водата,захарта и 2-3 с л брашно.Замесва се тесто с брашното,останалата вода и солта.Оставя се да втаса,докато удвои обема си.Разделя се на две и всяка топка се разточва на правоъгълник с размера на тавата за печене, намаслена.
Слага се единия в тавата,отгоре се наръсва със зехтин,кашкавала,пармезана и салвията.Захлупва се с другия правоъгълник и се прищипва покрая.Втасва около 1/2 час.
Наръсва се отгоре с малко зехтин,салвия или морска сол.Пече се около 25-30 минути на умерена фурна.

Рецептата е от блог http://piknik13.wordpress.com/ .Аз малко я промених.

2 коментара:

  1. Чудесна идея, Краси! Мммного вкусно :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря,Дими!Наистина е много вкусен и пухкав.Може и още кашкавал да понесе!На мен ми беше малко... :-)

    ОтговорИзтриване