"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Macaroons

















Това е моят първи опит с прочутите ...бисквитки.Намерих толкова рецепти в нета,че ми беше трудно да реша коя първо да пробвам.Но все отнякъде трябваше да започна...

3 белтъка /100 гр/
5 с л захар
1 ч ч пудра захар
1/2 ч ч бадемово брашно /смлени бадеми/
1/2 ч л бадемова есенция
готварска боя /по желание/

крем за слепване
150 гр масло,стайна температура
1/2 ч ч пудра захар
1/2 ч ч мармалад

Бадемовото брашно и пудрата захар се смесват,по възможност в кухненски робот.
Белтъците се разбиват на пяна,добавя се захарта,до твърд сняг.
Добавя се есенцията и боята.Внимателно,като се разбърква с шпатула отдолу нагоре,се прибавя брашното към белтъците.Слага се сместа в пош или шприц и се шприцоват кръгли бисквитки на разстояние около 3-4 см една от друга върху пекарска хартия.Пекат се в предварително загрята фурна на 170-180 градуса около 12-15 мин.Оставят се да изстинат в тавата и тогава се отлепят.Изстиват напълно върху решетка.
Маслото за крема се разбива с пудрата захар и мармалада.Слепват се macaroons две по две.

4 коментара:

  1. Краси, чудесни са макронените сладки! Много добре са ти се получили! В последно време и аз търсех рецепта - доста насъбрани белтъци имам и ми се иска да ги ползвам по някакъв начин: благодаря за рецептата, на изпробвана от теб ще се доверя без колебание.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти ,Дими!Не се получиха с характерния си вид,но като за първи опит...
    Надявам се и ти пожелавам при теб да станат! :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. И аз съм се запалила по тези макарони и мисля да опитам, но ми стана интересно - с какъв мармалад са залепени, че е такъв зелен?

    ОтговорИзтриване