"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Bambi - Internet friendship award!

Приятно съм изненадана и поласкана от номиноцията за приятелство в междублоговото пространство ,предложена ми от Димитрана, /Тайната на нашата вечеря/.
Ценя всеки жест на симпатия и одобрение.Щастлива съм,че мога да предложа нещо интересно и то се оценява.
Благодаря и на всички,които посещават блога ми и намират по нещичко за себе си ,своето семейство и приятели.
Приятелството винаги е било ценно за мен .С голямо удоволствие предлагам тази номинация на:
Йоана

Йоли

Lois

Milen@

Nadia

mikkey

Предавам този символ на приятелството нататък,подарете го и вие на ваши приятели!

2 коментара:

  1. Краси, честито за номинацията ти! От своя страна благодаря за моята номинация! Много ме трогна с този мил приятелски жест!

    Поздрави, Милена ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Краси, благодаря ти много за милия жест, трогната съм!
    Целувки, Мими

    ОтговорИзтриване