"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Рататуй.......и Франция



Не съм гледала филма....Доскоро не обичах и патладжан.
Но...обичам френската кухня.И всичко френско.Ако имах възможност,на момента бих се преселила да живея във Франция.
Не знам откъде идва тая любов към Франция.Може би в предишен живот съм била французойка...макар че не вярвам в прераждането. :-)
Е,опитах и Рататуя....и най-важното,хареса ми.
Надявам се и на вас да допадне.

Намерих няколко рецепти за Рататуй,и в нета,и в книги,разликата е само в технологията.
Може да се приготви и във фурна,и на котлон.
Продуктите са едни и същи:
1 патладжан,на кубчета
2 тиквички,на кубчета
1 или 2 чушки,на кубчета
2 гл лук,на ситно накълцани
4-5 домата или домати от буркан
4-5 с л зехтин
сол, черен пипер
провансалски подправки-розмарин,мащерка,магданоз,червен пипер,босилек,чубрица, естрагон,куркума,сминдух.
1-2 моркова -добавка от мен

Всички продукти се нарязват на кубчета и се слагат в тава /аз избрах този вариант/.
Наръсват се с подправките,зехтина ,добавят се доматите и се пече около 1 час до омекване на зеленчуците.
Преди поднасяне се наръсва с магданоз.
Аз добавих и 4-5 скилидки чесън за аромат.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Хареса ли ви?
Приятно готвене!

Няма коментари:

Публикуване на коментар