"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Омлет със зелен лук

Много бърза,лесна и вкусна вечеря за топлите летни вечери.
за 3 порции
8 яйца
150 мл прясно мляко
2-3 с л брашно /оризово,царевично/
3 стръка пресен лук,накълцан
сол,вегета,черен пипер-смлян,
провансалски подправки-сухи:розмарин,мащерка,магданоз,червен пипер,босилек,естрагон,
куркума,сминдух.Има готова смес в мелничка.

Разбиват се яйцата в купа заедно с прясното мляко и брашното.Добавя се лука,подправките и по желание може и филе или друг колбас на кубчета.
В тиган за палачинки се загрява 1 с л масло и с черпак се слага от сместа.Когато се запече от долу,се обръща и от другата страна.С помощта на шпатула се прегъва на две и се поднася.
Преди всеки омлет се слага масло в тигана.

2 коментара:

  1. Краси, голямо удоволствие е да следя блога ти! Приготвила съм ти две награди! Би ли се отбила на блога ми за да ги видиш :-)

    Поздрави, Милена ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей,Milen@! Радвам се ,че ти харесва!
    Щастлива съм,че намирам приятели в това необятно пространство.
    Благодаря ти за доверието и честта,които ми оказваш!
    Поздрави,Краси! :-)

    ОтговорИзтриване