"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Super Duper Chef Award and Creativity Award


Бях много приятно изненадана днес,влизайки в блога си ,да намеря тези две награди от
Milen@. Благодаря й за доверието и честта,които ми засвидетелства!

Много съм затруднена в решението си кому да предложа съответно тези награди, защото блоговете ,които ми харесват и следя,са толкова много...
С удоволствие предлагам тези награди на
Diani

Jacktel Kochbuch

Tanita

Дими

Светлана

Щастлива съм ,че намирам приятели!

7 коментара:

  1. Привет Краси,
    Ще започна с последното ти изречение -
    "Щастлива съм, че намирам приятели" -
    Поздравления за теб и тях,
    а предаването на наградите е още един път, който ни сближава.
    Благодаря за подаръка, който ми правиш. За мен е чест, но още по-голямо удоволствие бе, да те открия и разгледам блога ти. Елегантен и стилен, продуктивен и интересен. Поздравления!

    Диана

    ОтговорИзтриване
  2. Честити ти награди! Заслужаваш ги! Целувки, Мими

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви ,Мими,Диана!
    За мен това е един свят на много красиви и нови неща,който ми е страшно приятно да посещавам ден след ден...и да научавам нови неща!
    Благодаря ви ,че ви има и че споделяте своите тайни с нас!
    Краси

    ОтговорИзтриване
  4. Краси, поздравявам те с наградите - напълно ги заслужаваш!

    На свой ред ти благодаря за вниманието и симпатията!

    Сърдечен поздрав :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Краси привет отново,
    Ще продължа поста с наградите.
    За теб с приятелско и топло чувство тук:
    http://trydiani.blogspot.com/2009/05/butterfly-award.html

    Честито!

    ОтговорИзтриване
  6. Краси, много ти благодаря за наградите. Страшно много ми хареса блога ти и рецептите които предлагаш, от днес ще е вече в любимите ми:)
    Таня

    ОтговорИзтриване
  7. Диди,и тук ти благодаря за подкрепата и доверието!
    За мен означават много!

    Таня,доста пъти съм се вдъхновявала от твои рецепти и снимки.Радвам се ,че моите предложения ти допадат!

    Целивки и на двете ви!
    Краси

    ОтговорИзтриване