"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Мъфини с маслини и пресен лук





Като фен на тези симпатични,лесни малки кексчета вчера се разрових за рецепти и в блога на nanita открих толкова много...
Ето една от тях в мое изпълнение...с малко импровизация.

200 мл прясно мляко
2 яйца
1 ч ч извара
150 мл олио
1 к ч маслини,нарязани /при мен половин/
1 к ч пресен лук,нарязан
2 ч ч брашно /при мен отиде 1 1 /2 ч ч /
1 ч л бакпулвер
1 ч л сол
настърган пармезан /от мен/
вегета /от мен/
------------------------------------------------------
В купа се смесват брашното,бакпулвера,солта ,вегетата,пармезана.
В друга голяма купа се разбиват /с вилица или бъркалка/ яйцата,прясното мляко,изварата,
олиото,маслините и лука.Добавят се сухите съставки и се обърква.Сместа се разсипва във форми за мъфини /ако не използвате хартиени кошнички,формата трябва да е намаслена/.
Пекат се в предварително загрята фурна на 180 градуса до златисто.

Ако ги печете направо във формата,трябва да изстинат около 15 минути ,преди да ги извадите.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Приятно готвене!

Няма коментари:

Публикуване на коментар