"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Лесен кекс

Един кекс ,който знам от моята майка.Преди време и по готварските форуми ми се мярна някаква подобна рецепта.Правя го винаги,когато домашните кажат,че искат нещо сладко,а на мен не ми се заиграва много-много...
--------------------------------------------------
3 яйца
1 ч ч захар
1 1/2 ч ч брашно
1 ч ч кисело мляко
1 ч л сода бикарбонат,разтворена в млякото
1-2 с л какао /може и без него/
стафиди,орехи,др. ядки,сушени плодове-по желание,винаги могат да се сменят според наличността в къщи.

Яйцата се разбиват със захарта,добавят се млякото със содата и брашното.Накрая и плодове и ядки,ако добавяте.Аз сложих в този само орехи.Изсипва се 2/3 от сместа в намаслена кексова форма.В останалата 1/3 се слага какаото ,обърква се и с лъжица се слага в сместа, като с въртеливи движения се правят шарки.Пече се на умерена фурна ,докато клечка за зъби излезе суха.
Поръсва се с пудра захар.Може да се залее и с шоколадова глазура-разтопен шоколад с 2-3 с л олио.

Няма коментари:

Публикуване на коментар