"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Салата от тиквички





Една салата,която е много актуална тези дни в готварския форум на бг-мама.
Рецептата е на Labrex.Имах малко резерви за това,че е от сурови тиквички,но резултата ме изненада.
Страхотно мезе за ракийка или изстудено бяло вино.
500-600 гр тиквички
1 ч л сол
------------------------------------------------
100 мл зехтин
3 с л оцет
2 с л мед /аз сложих една,за да не стане сладко/
3-4 скилидки чесън,намачкани
магданоз,копър,черен пипер

Тиквичките се измиват и се режат с белачка за плодове на тънки ивици.Посоляват се и се оставят за половин час.Зехтина ,оцета,чесъна ,меда и подправките се смесват и се заливат тиквичките.Оставят се да се мариноват в хладилника най-малко за два часа,като се разбъркват от време на време.

Удоволствието е гарантирано!

2 коментара:

  1. Тъй като съм суровоядка ще пробвам това със суровите тиквички, а и щом има мед мисля че ще ми допадне :) Аз пробвах суров качамак (ама се отказах) така че няма да е по-голямо разочарование това :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чедех се какво да спретна с последните за сезона тиквички. Със сигурност ще бъде тази рецепта! Много апетитно ми звучи:)

    ОтговорИзтриване