"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Шоколадови бисквитки





За тези малки сладки бисквитки използвах тази рецепта.С малки промени.

200 гр черен шоколад
200 гр брашно/аз сложих малко повече ,за да станат малко по-твърди/
100 гр захар/при мен 50 гр брашно и 2-3 капки течен захарин/
50 гр масло
2 яйца
1 ванилия /при мен 1/2 ампула течна/
1/2 сода бикарбонат
пудра захар за овалване /аз не го направих/
--------------------------------------------------------------------------------
Шоколада се разтопява с маслото и се оставя да се охлади.
Яйцата се разбиват със захарта и ванилията.Добавя се шоколада и се разбърква.Накрая се прибавя брашното със содата,като се бърка с лъжица.Покрива се с фолио и се оставя в хладилника за 2-3 часа.С лъжичка се оформят топчета,овалват се в пудра захар и се редят върху пекарска хартия.Пекат се в загрята фурна на 180 градуса около 10-12 минути.



Приятно готвене!

1 коментар:

  1. О Краси.....изкусителни бисквитки със сигурност и много вкусни!Поздрави Nanita!

    ОтговорИзтриване