"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Фусили с гъби и зелен боб



6 порции
1 пакет фузили /500 гр/
200 гр зелен боб
1-2 скилидки чесън,намачкани /може чесън на гранули/
250 гр гъби
1 чушка,нарязана на кубчета
150 гр бекон /филе/
200 сирене ,по избор
50 гр сирене пармезан,настърган
сол,черен пипер,вегета
3-4 с л зехтин




Зеленият боб се нарязва на хапки и се задушава в 2 с л зехтин и малко вода.Когато е почти готов,се добавя сол на вкус и чесъна.
Измитите гъби се нарязват и се запържват в другите 2 с л зехтин.Готови са ,когато се изпари водата,която са пуснали.Добавя се чушката да се запържи.Посоляват се и се наръсва черен пипер.
Смесват се в голяма купа за сервиране.Добавя се нарязаният бекон и се обърква добре.
Фузилите се варят според указанието на опаковката.Прецеждат се и се добавят при другите продукти.Размесват се.Наръсва се отгоре сиренето и пармезана.

Ако предпочитате вегетариански вариант,можете да спестите бекона.
Получава се чудесно съчетание от вкусове,които взаимно се допълват!
-----------------------------------------------------------------------------------------
Приятно готвене!

2 коментара:

  1. Привет, Краси! Имаш награди при мен :*

    ОтговорИзтриване
  2. И аз и аз :) Отбий се и при мен после ;)

    ОтговорИзтриване