"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Торта GSM

Блатове
2 яйца
200 гр захар
2 ч л какао
1/2 консерва кондензирано мляко /аз ползвах варено ,карамелизирано/
200 мл сметана /аз използвах готварска/
1/2 ч л бакпулвер
300 гр самонабухващо брашно/при мен отиде по-малко,около 250 гр/
1 ванилия
Крем
200 гр масло
1 консерва конденз. мляко/аз сложих половин,защото ми трябваше по-малко крем/
3 ч л какао
----------------------------------------------------------------------------------------
Разбиват се яйцата със захарта и какаото.Добавят се млякото,сметаната,ванилията и брашното с бакпулвера.Сместа се пече на два блата поотделно върху пекарска хартия.
Маслото за крема се разбива добре,добавят се млякото и какаото.
Слепих двата блата с крем,като преди това ги сиропирах с прясно мляко.
Покритието е от готова моделираща маса.
Рецептата е на торта "Прага" от "Гответе с мен".

Ако правите обикновена торта,се слага крем и върху втория блат и отстрани.Може да се наръси с шоколадови стърготини,шоколадови пръчици,какао.

6 коментара:

  1. Краси, тортата е много впечатляваща! Страхотно изпълнение! Не знам за кого е, но предполагам колко доволен е останал рожденикът!
    Поздрави, Милена

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно изпълнение!

    Предполагам, че това е най-вкусната NOKIA: обожавам кондензирано мляко!

    Браво, Краси :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Краси,
    поздравления към рожденика и към теб!
    Чудесна торта и впечатляващ GSM.
    Целувки, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Милена,Дими,Диди,благодаря ви много!
    Тортата беше за сина ми.Рождения му ден е през май,но празнувахме сега,по стечение на обстоятелствата.
    Наистина е вкусна.Малкият ми син,който не си пада много по торти,щом изяде цяло парче...
    Целувки и на вас! :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Краси, впечатляваща торта!Майсторка си на тортите и не само!Моите най-искрени адмирации!
    Поздрави
    Кеми
    :)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти,Кеми!
    Поздрави и на теб!

    ОтговорИзтриване