"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Шоколадова торта за Богородица /15.08.09 г./

Блатове
4 яйца
1 ч ч захар
1 ч ч брашно
2 с л какао
Сироп
1,5 ч ч прясно мляко ,подсладено
Крем
1 крем Оле-ванилия на д.р Йоткер
400 мл прясно мляко
Глазура
100 гр шоколад,черен
50-60 мл течна сметана
--------------------------------------
Яйцата се разбиват със захарта.Добавят се брашното и какаото.Сместа се изсипва във 20-сантиметрова тортена форма,намаслена и покрита с пекарска хартия.Пече се на умерена фурна.Пробва се с клечка,трябва да е суха при изваждане от блата.
След като изстине ,се разрязва на два блата.
Крема Оле се разбива с прясното мляко.
Слага се единия блат в подходящ поднос и се сиропира с мляко.Нанася се половината крем.
По желание могат да се добавят тук плодове.Отгоре се слага другия блат,отново се сиропира и се омазва тортата отгоре и отстрани с останалия крем.
Загрява се сметаната за глазурата и се добавя начупения шоколад.Бърка се докато се разтопи шоколада.Залива се тортата .При необходимост се заглажда със шпатула.
Украсата е въпрос на фантазия.Понеже тази торта е за свекърва ми,която е Мария и има имен ден,й направих малко цветя от готова моделираща маса.

9 коментара:

  1. Хубава и празнична торта, Краси!

    Нека се хареса на свекървата и нека здраве, обич и разбирателство има в домовете ви!

    Сърдечен поздрав :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Краси,
    честит празник!
    Чудесна е тази шоколадова торта и...
    щастливка е свекърва ти!
    Весел ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  3. Краси, надявам се свекърва ти е останала много доволна от тортата. Много е хубава!
    Бих искала да те зарадвам с една награда.

    Целувки, Милена

    ОтговорИзтриване
  4. Хубава торта Краси!Очаква те награда при мен.Успешна седмица Nanita!

    ОтговорИзтриване
  5. Краси, ето ме отново с още награди :-)

    Поздрави, Милена

    ОтговорИзтриване
  6. Очакват те още награди при мен.
    Поздрави и спорна седмица Nanita!

    ОтговорИзтриване
  7. При мен те очаква още една награда!
    Заповядай да си я получиш!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря за комплиментите и особено за наградите,с които сте ме зарадвали!
    Много целувки за всички вас!
    Усмихнат ден!
    Краси

    ОтговорИзтриване