"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Свинска кавърма по китайски

За 4 порции
4 с л светъл соев сос
3 с л сухо шери /аз използвах царевична кулинарна напитка/
3 ч л сусамово олио
750-800 гр крехко свинско филе,нарязано на тънки филийки
4-5 с л бульон /аз използвах 1 с л крем супа от гъби,разтворена във вода/
2 с л сос от стриди
1 с л сос от черен боб /нямах,и не сложих/
2 с л олио
1 гл лук,нарязан на ситно
1 ч л джинджифил на прах
2 скилидки чесън,намачкани
4 моркова,на филийки
1 консерва нахут,за сервиране
-------------------------------------------------------------------------------
В купа се разбъркват 2 с л соев сос,1 с л шери и 1 с л сусамово олио.Месото се маринова в тази смес поне 1 час.
В дълбок тиган се загрява олиото и се запържва месото,докато смени цвета си.Добавят се лука,чесъна и джинджифила и се запържва за още една минута.Добавят се и останалите соев сос,шери,сусамово олио,бульона,морковите и сосовете от стриди и черен боб.Като заври,се намалява котлона и се задушава под капак до готовност на месото,около 30 минути.
Сервира се с нахут.Може с царевица,броколи,зелен боб...
Рецептата,с изменения, е от "Домашен пир" на Рийдърс Дайджест.

2 коментара:

  1. Краси, интересна кавърма си предложила :) А при мен те чака една награда, заповядай :)Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Привет Краси!Чака те награда при мен.Поздрави!

    ОтговорИзтриване