"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Награда "Златен блог"

С отварянето на блога ми тази сутрин виждам награда...от Мария и Нанита.
Не знам какви думи да използвам ,за да ви благодаря на милото отношение,мили момичета!
Хубаво е да усещаш ,че някой е мислил за теб и харесва това,което правиш!
Много ви благодаря!
Условията на наградата са :
1.Да се публикува наградата.
2.Да се укаже линк към този,от когото е получена.
3.Да се предаде на 10 блога.
4.Да се остави съобщение на тези,които са наградени.
Моята награда отива при:

1.Щъркелово гнездо
2.Salted lemons
3.Good to the last drop
4.Храна за мойте канибали
5.Тайната на нашата вечеря
6.Nadia's cuisine
7.мъфини и кексчета
8.Вкусно с Йоли
9.Опитайте...
10.Sweet kingdom

6 коментара:

  1. Благодаря за вниманието, мила Краси! Много ме радва и трогва!

    Крепка прегръдка от мен и пожелание за усмивки в днешния празничен ден :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Краси,
    честита награда!
    На свой ред -
    Благодаря и ме много радва твоето отношение!
    Целувки, Диана

    ОтговорИзтриване
  3. Краси благодаря ти от сърце за наградата
    Много усмивки и целувки в празничния ден ти желая!
    Латинка

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, Краси, честита награда и на теб!
    Хубав празник,
    Пепа

    ОтговорИзтриване
  5. Краси, сърдечни благодарности за хубавата награда!

    Успешна седмица!
    Поздрави, Милена

    ОтговорИзтриване