"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Още награди

Последната седмица при мен е седмица на наградите...Една от тях е наградата за приятелство,която ми е особено ценна,защото е от хора,които реално не познавам,но са така мили да ме имат за приятелка: Nanita, MILEN@, Sky , Diani.
Тази награда препращам към всички посетители,почитатели,читатели и други гости, спрели се на моя блог,дори и за секунда...

А тези две награди ,които ме карат да се чувствам особено горда :-) , получени от MILEN@ Nanita и Diani , отиват при:

Дивечът на моята трапеза
Тайната на нашата вечеря
Опитайте...
My cooking creations
Щъркелово гнездо
Вкусно с Йоли


Честито на всички!

3 коментара:

  1. Краси, благодаря много!
    Трогната съм!

    ОтговорИзтриване
  2. Краси, благодаря ти за вниманието, симпатията, приятелското отношение! Много се радвам!

    Поздрав сърдечен :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Краси,
    благодаря сърдечно за топлото отношението и тези награди.
    Ти си сред моите любими блогери и също си номинирана от мен за тези призове и отново BAMBI!
    И аз ще се радвам да ги приемеш.
    Усмихнат ден, Диана

    ОтговорИзтриване