"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Награда "Вдъхновение"

Поредното признание ме чакаше тази сутрин ,отваряйки страницата си...
Благодаря ти ,Диди!
Наистина е мило и приятно ,като видиш колко много хора се радват на това,което правиш...
А моето вдъхновение ...за да създам този блог и да продължавам да пиша в него ,са:
Nanita
Sky
Милена
Мария
Йоли
Дими
Вики
Надя
Илиана
Лоис

Честито ,момичета!Ще се радвам да приемете "тежката участ", че сте мое вдъхновение!!!

6 коментара:

  1. Краси, честита ти напълно заслужена награда! Да знаеш, че и ти на мен си ми голямо вдъхновение! Благодаря за наградата! Усмихна денят ми :-)

    Прегръдки
    хохох

    ОтговорИзтриване
  2. Сърдечен поздрав, Краси и благодарност за милия жест!

    В блога ти има много поводи за вдъхновение! Бъди здрава и поддържай и занапред все така вкусен блога :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Честита награда!Тя е напълно заслужена.
    Сърдечни благодарности за вниманието и симпатиите!Целувки Nanita!

    ОтговорИзтриване
  4. Краси, честита награда и голямо Благодаря от мен!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Краси, честита награда, напълно заслужена! Аз от своя страна се радвам, че съм избрана да бъда едно от твоите вдъхновения! Целувки и лека вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря на всички ви за поздравите! :-)
    Страхотно изкушение сте...
    Весел и усмихнат ден!
    Целувки!
    Краси

    ОтговорИзтриване