"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Извинение

Здравейте !
На всички,които посещават и четат моя блог.
Искам да се извиня на всички,които са ми писали ,по повод някоя рецепта,а аз не съм отговорила веднага...или изобщо.Не е било умишлено.Просто времето не стига...
Днес имах повече време и се поразрових доста назад в публикациите.Стана ми тъжно ,че на толкова хора не съм благодарила ...или отговорила!
Съжалявам,приятели!
Чувствам се виновна,че не успявам да прегледам всичко!
Но все пак се радвам ,че има хора,които черпят идеи от мен...или просто се разтоварват, разглеждайки...
Благодаря ви ,че ви има!

Пп:слагам този пост в категорията Празници,защото за мен си е един малък празник,всеки път,като вляза ,да намеря нещо мило под снимката...или нещо ново,публикувано от някой от вас...

3 коментара:

  1. Краси.. чудесен човек си! Винаги мила и внимателна. Доказваш го и сега, с този си пост.
    Натъквала съм се на блогове, където наистина за нито един позитивен коментар не е благодарено и явно одобрителните думи се приемат като даденост, а може би дори като задължение на четящите?!.. Хора всякакви :-D
    Лично..не съм се съмнявала в добронамереността и отзивчивостта ти, дори и да си пропуснала някой въпрос или коментар..

    Сърдечен поздрав, с лична симпатия и пожелание за хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. За мен е удоволствие да чета блога ти Не се притеснявай за отговора /макар че понякога има значение/Всички знаем ,че ние сме добронамерени ,както и ти.Хубава седмица и все по-"пълен "блог.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви за съпричастността ,Дими,Дани!
    Знам,че не е задължително всеки който влезе в блога,да пише по нещо...но знам и как на мен понякога ми е ставало неприятно,когато съм попаднала на нещо,което ми е харесало и съм изразила отношението си неведнъж,да не отчетат поне 1 път факта,че някой е оценил труда и фантазията им.
    И затова не искам никой,посетил моя блог,да се чувства ...може би пренебрегнат,че не съм отчела посещението му и думите,които е споделил.
    Сигурно съм си малко наивна и може би звучи клиширано,но вярвам на приказката "Отнасяй се с хората така,както искаш и те да се отнасят с теб!" :-)

    Благодаря ви за пожеланията!
    Много целувки от мен!И усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване