"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Спаначена супа с моркови



500 гр спанак
1 морков,настърган
1 глава лук
2-3 с л зехтин
фиде,сол,бял пипер
магданоз,вегета






Спанака се измива и нарязва на ситно.Лука се наситнява и се запържва в зехтина.Добавя се спанака и моркова и се сотират 3-4 минути.Долива се вода и като заври ,се добавя и фидето / количество по желание/.След като поври 10-на минутки,се овкусява и се изключва.
Поднася се с лимонов сок.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Приятно готвене!

4 коментара:

  1. Любима супа,само че я правя с ориз/въпрос на избор.Но без лимонов сок-не може:)Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  2. у нас също обичаме спанак. Дори трябва да имаме вече и пресен в градината на село :)))
    Вкусна супа :)
    Поздрави и спорна седмица от мен :)))

    ОтговорИзтриване
  3. От доста време не бях правила спаначена супа, благодаря ти, че ми припомни тази вкусна рецепта! :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви,момичета!
    Дани ,и аз съм я правила с ориз,с дребни макаронки...разнообразие да има! :-)
    Ани,и аз я бях позабравила,ама като видях на пазара един такъв пресен и крехък спанак, първо за супичка се сетих...
    Capricce, хубаво е човек да си има градинка ...и пресни продукти!Малко ти завиждам...

    Тук е мрачно и дъждовно,така че на вас пожелавам усмихнати и слънчеви дни!

    ОтговорИзтриване