"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Моята коледна картичка за вас!

Най-накрая имам време да ви благодаря за поздравите,картичките и пожеланията за Коледа,скъпи виртуални приятелки!
С неща,приготвени от мен за Коледния празник искам да ви пожелая ,на вас и вашите семейства много веселие ,смях,наздравици през Коледните празници.
А Новата година да бъде много благосклонна и щедра към вас,да ви запази здрави, щастливи и усмихнати!

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
на
Дими, Нанита, Пепи, Диани, Танита, Ани, Лоис, Кеми, Милена, Надя, Илиана, Мира, Йоли,
Вики, Латинка, Дани, Мария, Зори. ...и на всички посетители и почитатели на блога ми!
Ако съм пропуснала някого,моля за огромно извинение.
Благодарна съм на всички ,които намират време да влязат ,да разгледат и да споделят!
Благодаря ви още веднъж,и бъдете щастливи!!!

5 коментара:

  1. Краси, сърдечни благодарности за прекрасната картичка и чудните пожелания! На теб и твоето семейство Благословена Коледа и Благодатна Нова 2010! Бъдете здрави!
    Весели празници!
    Поздрави, Милена

    ОтговорИзтриване
  2. Сърдечна благодарност за топлото чувство на симпатия, за прекрасния поздрав и чудесните благопожелания! Нека те да бъдат и най-искрени пожелания от мен за теб, мила Краси!

    Весели и честити да са Коледните и Новогодишни празници :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Коледа, Краси! Много здраве, щастие и късмет за теб и семейството ти!
    Благодаря за картичката и прекрасните пожелания!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, Краси!

    Честита Коледа,

    здлраве и топлина да има в дома ти :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честита Коледа!

    Да е мирна, да е сита,
    да е спорна, плодовита,
    мир - в дома и във душата,
    радост вечна във сърцата!

    Бъдете живи и здрави, щастливи и обичани!

    ОтговорИзтриване