"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Шоколадови мъфини с бадемово брашно




100 гр шоколад /аз използвах бял шоколад/
100 гр масло
2/3 ч ч бяло брашно
1/3 ч ч бадемово брашно /смлени бадеми/
1 ч л бакпулвер
3 яйца
1/2 ч ч кафява захар /използвах Мусковадо/
------------------------------------------------
Шоколада и маслото се разтопяват и се оставят да изстинат.
Пред това време се разбиват яйцата със захарта ,с телена бъркалка,добавя се поохладения шоколад и накрая брашната с бакпулвера.
Сместа се разсипва в хартиени формички до 2/3 от обема и се пекат в предварително загрята фурна на 180 градуса до готовност.
Аз им сложих отгоре преди печенето по 3 шоколадови топчета.
Могат да се украсят с ганаш, маслен крем, крем от крема сирене...

6 коментара:

  1. Много апетитно изглеждат мъфините.
    От къде може да се купи бадемово бращно? :-)

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти!
    Аз го купих от магазин за здравословни храни.
    В рецептата пише ,че става и с лешниково...и такова съм взимала пак от здравословен магазин!

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, това бадемово брашно! - от кога си търся..

    Много апетитни мъфинки.. как да не ги пощипнеш 'на живо'? :-D

    Сърдечен поздрав и :-) за теб, Краси!

    ОтговорИзтриване
  4. Ooo.. Краси гледала съм го това брашно но не посмях да си взма...но като гледам как добре са станали ще взема да пробвам и аз...
    Много усмивки през седмцата :-)
    Лати

    ОтговорИзтриване
  5. Сега ще ме накараш и аз да проверя диетично/диабетичния магазин, мисля,че там съм виждалата такива брашна :)

    Краси, без никакво мляко са, така ли?
    Колко броя излизат от тази доза?

    ОтговорИзтриване
  6. Ами аз нали съм си експериментатор... като видя нещо ново и веднага се купува...после търся какво да приготвя с него.
    Пепи,няма мляко,течността е само от маслото и яйцата.За 12 броя е рецептата!
    Успех с приготвянето! :-)
    Целувки!

    ОтговорИзтриване