"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Сладкиш с кафе

3 големи яйца
120 гр захар
90 гр брашно
2 ч л нес кафе,сухо
сироп
1 ч ч прясно мляко
мед за подслаждане /според вкуса/
крем
200 гр крема сирене /извара/
200 гр заквасена сметана
1 с л ликьор с аромат на кафе /при мен Kahlua/
1 ч л джинджифил
мед за подслаждане /аз сложих 6 с л/
глазура
2 с л вода
2 с л кафеена есенция /аз сложих 1 с л Kahlua/
1 с л какао
225 гр пудра захар
----------------------------------------------------


Разбиват се яйцата със захарта,добавят се брашното и кафето и се разбива добре.
Сместа се изсипва във тортена форма с диаметър 20 см и се пече до готовност.
Изважда се да изстива върху решетка.
Разрязва се на две.
Продуктите за крема се разбиват добре.
Слага се единия блат в тортена чиния,сиропира се и се нанася крема.
Отгоре се слага другия блат и също се сиропира.
Продуктите за глазурата се разбиват с лъжица и се нанася отгоре.
Украса-по желание.
Източник:The complete book of Desserts /с изменения/

6 коментара:

  1. Аууу... страхотно!

    Краси, това е много вкусно и ефектно предложение! Поздравления!

    Ведри, здрави и уютни, все така вкусни зимни дни :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Краси,
    това е по мой вкус -
    много кафеено и много ароматно.
    Чудесна идея, Диана

    ОтговорИзтриване
  3. Усещам аромата на кафе през монитора. Копвам си рецептата, много ми хареса Краси. Поздрави и хубава вечер.

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесен е Краси!Обичам аромата на кафе и си представям колко е вкусен и уханен.Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Краси..... прочетох рецептата направо се възхитих, ефектна, лесна и най-вече любимата ми комбинация от продукти..
    Много топлина и радост.
    Лати

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви,момичета! :-)
    Спокоен уикенд ви желая!
    Целувки!

    ОтговорИзтриване