"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Крем карамел






Още един от любимите ни десерти...
Щом е френско,щом е с карамел...няма как да не е вълшебно!


за 6 купички
4 яйца
1 ч ч захар
500 мл прясно мляко
1 ч л ванилия
5-6 с л захар за карамела
---------------------------
Захарта за карамела се разтопява и се обливат купичките.
Яйцата,захарта и млякото се разбиват добре,добавя се ванилията.
Излива се в купичките,след като карамела е изстинал.
Купичките се слагат в тава,налива се вода до половината и се пекат на умерена фурна.
Водата в тавата не трябва да ври,защото крема става на шупли.

7 коментара:

  1. Стара, изпитана и толкова вкусна е тази рецепта. Хубава вечер от мен, Краси :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ех,как вкусно изглежда!Хубава вечер и много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  3. Краси,
    класика в десертите - обожавам го!
    Сякаш похапнах от лъжичката,
    благодаря ти и хубава вечер, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ,момичета!
    Класика...вечна! :-))
    Никога не мога да му устоя...
    Спокоен уикенд!И усмивки! :-))

    ОтговорИзтриване
  5. Мила Краси,на Сиропустна неделя искам твоята прошка.Прости ми,ако съм казала някоя на криво,ако неволно съм те нагрубила и обидила.Нека съм простена от теб,мила приятелко.Честита сирница.

    ОтговорИзтриване
  6. Йоли,простено да ти е и прости!
    Успешна седмица! :-)

    ОтговорИзтриване