"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Мляко с ориз

Още една стара традиционна рецепта...която винаги е актуална. :-)
за 4 купички
500 мл прясно мляко
1 в ч ориз
200 гр захар,или на вкус
ванилия
ягодово сладко,за разкош
-----------------------------
канела за поръсване
Оризът се сварява и се слага във врящото,подсладено мляко на котлона.Добавя се половин чаша вода и се вари до готовност.
Добавя се ванилията.Като се поохлади ,се разсипва в купички,чаши...
Наръсва се с канела или се добавя ягодово сладко-любимият ми вариант.

7 коментара:

  1. Е, най-много харесвам черешката на тортата - в случая ягодовото сладко. Хубава вечер, Краси:))

    ОтговорИзтриване
  2. Това е един от любимите ми десерти.Точно така го обичам сочен и ухаещ на канела.Чудесно предложение Краси!Хубав празник!

    ОтговорИзтриване
  3. Мила, Краси, Прости и простено да ти е. Весел празник!

    ОтговорИзтриване
  4. Краси,
    Прости ми,ако съм казала някоя на криво,ако неволно съм те нагрубила и обидила и простено да ти е!

    Честита Сирница!
    Честит Трифон Зарезан!
    Бъди всеки ден обичана и желана, обичай и ти!
    Хубав празник!

    ОтговорИзтриване
  5. Честит хубав празничен ден и от мен!
    Пожелавам много здраве,топлина и обич във вашия дом!
    На Сирна неделя казвам Простено-Прости!

    ОтговорИзтриване
  6. Простете и да ви е простено!
    Благодаря ви ,мили приятелки,за вниманието и топлите думи!

    ОтговорИзтриване