"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Тилапия с майонеза и ядки


Една много лека и бърза рецепта...



4 филета риба
3-4 с л майонеза
3-4 с л настърган пармезан
1 скилидка чесън,намачкана /аз използвах чесън на гранули/
сол,черен пипер
1 ч л риган
2 с л ядки,натрошени /при мен орехи/
------------------------------------------------------------------
Филетата се овкусяват със сол и черен пипер.Редят се в намазнена тава.
Наръсват се с пармезана,ригана и чесъна.Намазват се с майонезата.
Напръскват се със зехтин и се наръсват отгоре натрошените ядки.
Пекат се на умерена фурна около 10-15 минути.
Подходящ дресинг за тях:
1 малка глава лук
1 стрък пресен лук
2 ч л горчица
зехтин за разреждане
-----------------------
Двата вида лук,нарязан и горчицата се смесват.Добавя се по малко зехтин,докато стане леко кремава консистенция.




5 коментара:

  1. Много ми хареса рецептата. У дома обичаме риба и често правя, честно казано се изчерпах от към рецепти. Така изпечена много ми допада. Искрени поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Много вкусно предложение, харесва ми комбинацията на съставките :-)

    Хубава вечер, Краси!

    ОтговорИзтриване
  3. Краси, направих я с най обикновена скумрия. Вкусът е невероятен. Соса също ни хареса, но рибата... Благодаря за чудесната рецепта. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Катя,много се радвам,че ви е допаднала! :-)
    Благодаря ,Ирина! :-)

    Успешен ден!И усмивки! :-))

    ОтговорИзтриване