"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Пица с броколи и синьо сирене

Откакто открих рецептата на тесто за пици на "Верди",само него ползвам.
Бързо е ,става лесно и вкусно.

1/2 прясна мая
1 ч ч прясно мляко
2 яйца
8 с л олио
500 гр брашно
---------------------
Маята се разтваря в хладкото мляко,добавят се останалите продукти и се омесва тесто,да не лепне.Разделя се на две и с ръце се разтегля всяка топка до размера на тавата.
Аз ги разточвам,по-бързо ми е.
Слагат се в намаслените тави.





плънка
1/2 глава броколи,бланширани и накълцани на ситно
100 гр синьо сирене,намачкано
100 гр краве сирене,натрошено
нарязани маслини
150 гр Гауда,настъргана
кетчуп,масло
---------------------------------------------------------
Върху тестото първо се наръсват броколите,после синьото сирене,кравето сирене, маслините и кетчуп.
Отгоре се наръсва настърганата Гауда.Слагат се по няколко парчета масло.
Пече се в загрята фурна до готовност.

Поднасям я със сос от майонеза,кисело мляко ,чесън ,сол и бял пипер.

4 коментара:

  1. Не съм опитвала рецептата за тестото,
    но с това броколи и синьо сиренце...мммм..

    Поздравления за новата премяна!

    Хубав ден, Краси!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти ,Дани! :-)
    Тестото ми харесва,защото не втасва.Омесва се ,слага се плънката и се пече.И пак става пухкаво и мекичко...

    Усмихнат ден и на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Краси,
    чудесно предложение -
    бързо, ароматно и вкусно.
    Поздрав и хубав ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Краси, пица със синьо сирене и броколи е една от любимите ми! Благодаря ти, че ми напомни за нея, скоро трябва да направя!

    ОтговорИзтриване