"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Лимонов сладкиш

Един много лек,ефирен и бърз сладкиш...




200 гр брашно
50 гр нишесте
1/2 пак. бакпулвер
кората и сока на 1 лимон
125 гр захар
2 яйца
125 гр топло масло
200 гр пудра захар




В дълбока купа се смесват брашното,нишестето и бакпулвера.
Яйцата се разбиват със захарта,маслото,лимоновата кора и лимоновия сок/оставят се 2 с л за глазурата/.
Добавят се към сухата смес и се разбиват добре.
Сместа се изсипва в намаслена и набрашнена форма и се заглажда.
Аз пекох върху пекарска хартия,за да мога по-лесно да го извадя.
Пече се в предварително загрята фурна на 180 градуса до златисто.
При проба с клечка не трябва да залепва тесто.




Когато се извади от фурната,се оставя 5-6 минути за изстине,после се изважда върху решетка.
2-те с л лимонов сок се разбъркват с пудрата захар.Аз сложих по-малко ,около 120-130 гр пудра захар.
Залива се още топлия сладкиш.
След това се оставя да изстине напълно.

----------------------
източник:"Да печем с любов"

6 коментара:

  1. Краси,
    наистина е вълшебен този сладкиш.
    И аз го харесвам, правя и препоръчвам.
    Хубав и усмихнат петъчен ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  2. а след препоръка от две майсторки като вас, няма как да не го направя, ще ви се доверя :)
    Много пухкав изглежда, Краси :)

    Хубав уикенд на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно ухае, Краси:)
    Поздрави и слънце в душата ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми допада предложението ти, Краси!

    Ех.. откога съм се заканила за лимонов сладкиш..

    Свеж, ароматен и също тъй вкусен като на снимките по-горе, леко сладък и много нежен, слънчев и пролетен уикенд :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Много ми допада предложението ти Краси!фен съм на лимоновите кейкове и ще се възползвам и от твоята рецепта!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви много за коментарите!
    Усмихната седмица и целувки! :-)

    ОтговорИзтриване