"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Питка със сирене



1 мая,прясна
1 с л захар
1 с л сол
450 мл прясно мляко,леко затоплено
3 с л кисело мляко
1 кг брашно,приблизително
--------------------
100 мл олио
150 гр сирене




Маята се разтваря в прясното мляко,добавят се захарта,солта ,киселото мляко и постепенно се добавя брашното,докато се получи мека топка тесто,която не лепне.
Оставя се да втаса ,докато удвои обема си.
Отделя се едно топче за средата на тавата.
Останалото тесто се разточва на кръг и се нарязва на 12 триъгълника.Всеки се намазва с олио /може с разтопено масло/ и се слага по парче сирене.
Навиват се на кифлички и се редят около топчето като лъчи в намаслена тава.
Оставя се да втаса още половин час.
Намазва се обилно с разтопено масло и се пече на умерена фурна до златисто.


4 коментара:

  1. Краси,
    толкова апетитна я правиш:)))
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Краси, изглежда невероятно! Аз за съжаление трудно приготвям тестени изделия и рядко ми се получават. Поздравления за споделената вкусотия.

    ОтговорИзтриване
  3. Мека, красива и много вкусна, точно каквато трябва да е хубавата погача! Поздравления, Краси и пожелания за слънчев и усмихнат уикенд! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви,момичета! :-)
    Дани,и аз в началото мислех,че е много трудно... но съм си инат и като си навия нещо на пръста, лесно не се давам !:-)

    Усмихнат ден ,макар че е дъждовно,и спокоен и щастлив уикенд!

    ОтговорИзтриване