"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Задушено агнешко с розмарин




2 с л зехтин
4 парчета агнешко филе ,най-добре от бут
450 гр картофи,нарязани на хапки
450 гр моркови,нарязани на филийки
2 скилидки чесън,накълцани
1 гл лук,накълцана
300 мл бульон
1 ч л сух розмарин /2 клонки пресен/
сол,черен пипер




В дълбок тиган се загрява захтина и се запържва агнешкото за около 15 минути от двете страни.
Добавят се картофите,морковите,чесъна,лука,розмарина,бульона.
Подправя се със солта и черния пипер .
След като заври,котлона се намалява и се оставя да се задушава под капак 25-30 минути.
При поднасяне се украсява с розмарин,магданоз.
-----------------
източник:"Домашен пир"

6 коментара:

  1. Краси,
    агнешко с розмарин и ...
    е много ароматна и вкусна идея.
    Имаш награда при мен,
    ще ми бъде приятно да те зарадва.
    Хубава събота и неделя, Диана

    ОтговорИзтриване
  2. Розмаринът е много подходяща подправка за агнешко. А с картофките и морковите сигурно е много вкусно.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Агнешко и розмарин са родени един за друг!

    ОтговорИзтриване
  4. Много вкусна рецепта! Досега никога не съм се осмелявала да готвя заешко. Трябва да пробвам някой път.
    Успешна седмица!
    п.п. Имаш награда и при мен :)

    ОтговорИзтриване
  5. Даа,оказа се ,че агнешкото и розмаринът наистина се обичат!
    Диди,Ели ,благодаря ви за наградите!
    Идвам...

    Усмихната и успешна седмица на всички!

    ОтговорИзтриване
  6. и те се обичат, и аз го обичам......мога да хапвам всякакви вариации с агнешко :)
    Чудесно изглежда, Краси!

    Поздрави и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване