"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Verines с краставица,ябълка и репички




Странно ястие ...или предястие са това Verines!
Сладки,солени,с крем или без...
Попаднах на доста такива рецепти в най-различни блогове.
Все се каня да опитам ...ето резултата!




за 3 бр.:
1 краставица,обелена,нарязана на кубчета
1/2 ябълка,на кубчета
4 репички,на жулиенчета
6-7 с л кисело мляко
сол,лимонов сок
1 с л зехтин
1 с л магданоз
1 с л копър
100 гр суровопушен свински бут,нарязан на ситно
розов пипер,за декорация




Краставицата,ябълката,репичките и киселото мляко се смесват и се объркват.
Подправят се със солта,лимоновия сок,зехтина,копъра и магданоза.
Насипват се в чаши /купички/.
Отгоре се слагат парчетата месо.
Наръсва се с розов пипер.




Приятно готвене!

7 коментара:

  1. Много симпатично представяне, Краси :-)

    И вкусна, свежа рецeпта за предястиe!

    Супер :-D

    Поздрави сърдечни и много :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Заповядай в моя блог за наградка. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Звучи ми много вкусно. Не знам дали ще се върже с вкуса и идеята, но мисля да му сложа и малко варени макарони.

    ОтговорИзтриване
  4. Дими,благодаря ти!Сърдечни поздрави и на теб! :-)

    Маги,благодаря!Идвам за наградата...

    Георги и Краси,по мои наблюдения,ако добавиш и макарони,добави и малко майонеза,колкото да не е само кисело мляко!

    ОтговорИзтриване
  5. Краси,
    и аз се впечатлявам от Verines.
    Харесва ми твоята идея!
    Сърдечен поздрав, Диана

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти ,Диди!
    Когато ги видях за пръв път,ми се сториха много претенциозни и малко екстравагантни като изпълнение.
    Но ,както писах и в едно друго мнение,аз съм си малко ...инат :-),и като си наумя нещо...Та и с верините така!

    Слънчев ден и спокоен уикенд,Диди!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасни верини Краси! Обичам такива малки глезотийки.И веднага се възползвах от идеята ти.Снощи нагостих гостите си с тях.Благодаря ти за вкусното предястие,много им хареса на всички!!!

    ОтговорИзтриване