"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

24 май-Ден на славянската писменост и култура

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
Не мога да подмина най-българския празник за мен!И един от най-любимите...
Гледайки днес децата,подредени по училища ,заедно с учители и възпитатели, ме връхлитат толкова много мили спомени ... :)
Винаги съм обичала училището,мириса на нови учебници всяка година,15.09.- мириса на малко прашните класни стаи след 3 месеца ваканция...и как цяла седмица не ни стигаше да си споделим какво сме правили през лятото,къде сме ходили на почивка,или на кого сме гостували...
Имах и любими учители,предполагам като всеки...
Никога няма да забравя учителя ми по история до 8 клас,от когото научих толкова много за историята на моя роден град-Силистра,с най-древното име -Дуросторум,
любимата ми учителка по пеене, която ме накара да се влюбя в оперетите...
"страшния " ми :) учител по химия,който само на пръв поглед се оказа страшен,а всъщност беше един от най-благородните хора,които познавам...
Няма начин да изброя всички.Но щастливите ми детски и училищни спомени са все още толкова живи...

И понеже живея на главната улица в Пловдив,няма как да пропусна нито едно шествие...
или толкова трудната ми дума като дете -манифестация!
Избрах няколко снимки,за да се опитам да ви предам атмосферата ,която аз винаги съм усещала на тоя ден.
Никога не съм ходила с нежелание на тези ...шествия!















А това е училището на моя син...ОУ "Княз Александър I".




Толкова са сладки с униформите...
Едни малки дами и господа,с все още по детски наивни и миловидни физиономии...
а вече с ризи и вратовръзки...


























Още веднъж:
Честит празник!

10 коментара:

  1. Честит празни и на теб!
    Весел и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Краси, благодаря, че ни предлагаш тези снимки :)
    И аз съм от хората, които винаги са обичали манифестациите на този ден и "Върви народе..
    Усмивки и слънчево настроение!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит празник, Краси!
    Аз също обечам манифестациите и се налюбувах на прекрасните снимки, които си ни представила!
    Поздрави и усмихнат празник!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря от сърце, Краси!
    Чудесни снимки, спомени и атмосфера.
    Наистина е Празник с несравнима стойност -
    да е честит и светъл!
    Много усмивки и хубаво настроение, Диана

    ОтговорИзтриване
  5. MadWizard,Dani,rusanka,di_ani,
    Радвам се ,че успях да ви върна назад :) във времето.
    Естествено ,наживо всичко е толкова по-вълнуващо...

    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит празник, Краси!
    Много хубава гледка си имала днес :)

    ОтговорИзтриване
  7. Йоли,Пламена,Пепи,благодаря ви !
    Честит празник и на вас! :)

    ОтговорИзтриване