"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Пъстра пролетна салата с риба тон и чери доматки


Няма как човек да не се възползва от всички дарове,с които е богата пролетта...
Освен здраве,тонус и витамини,те носят и толкова красота и свежест...




зелени салати /по избор/-аз използвах зелена и червена къдрава маруля
1 гл червен лук
10 чери доматки /2 големи домата/
2 варени яйца
5 репички
1 малка консерва риба тон
10-15 маслини

дресинг:
2 скилидки чесън-намачкани
3-4 с л майонеза
черен пипер,морска сол
лимонов сок от 1 лимон
3-4 с л зехтин




Салатите се накъсват и се слагат в салатена чиния/порционни купи/.
Доматките се разрязват наполовина,лукът се нарязва на шайби ,репичките-на колелца.
Нареждат се върху салатата.Отгоре се разпределят рибата тон ,варените яйца и маслините.
Съставките за дресинга се смесват и се изливат върху салатата.



Приятно готвене!

1 коментар:

  1. Досега не съм добавяла репички в такъв тип салати. Но сега в твоята салата ми харесва, така че следващия път ще добавя. Заповядай при мен за една награда :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване