"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Награди...

Преди дни получих тези награди от Катя. След толкова много получени награди все още не съм претръпнала ...и ми става мило и хубаво.....:))
Благодаря ти,Кате!











И пак съм затруднена в избора на блогове...Бих ги подарила на всички!
А конкретно на :

Диани-заради интересните постинги на всеки празник...когато е празничен ден ,първо при нея влизам,за да прочета за традициите ,съпътстващи го.

Пепи-заради неуморния й талант да готви,и да готви,и да готви...толкова познато... :))

Дими-заради финеса и другия свят ,в който се пренасям,четейки нейните публикации...винаги си представям бална зала,дами с кринолини,танцувайки валс под звуците на Щраус...

Дани-заради вкусните ястия,които ме връщат години назад,когато моята майчица /лека й пръст/ ми готвеше вкусотийки...

Честито,момичета! :))
Надявам се ,че още дълго време ще се наслаждавам на присъствието ви!
Благодаря ви!

6 коментара:

  1. Благодаря ти, Краси!

    Всичко най-хубаво ти желая и .. до скоро :-D

    ОтговорИзтриване
  2. Краси,
    първо да те поздравя за наградите, да са ти честити към новата още по-красива визия на блога!
    Благодаря за милите думи и приятелски жест. И аз като теб, ценя повече вниманието, отколкото самата награда.
    Съдечен поздрав,
    новите ти предложения и снимки са чудесни.
    Прегръдка, Диана

    ОтговорИзтриване
  3. Краси,
    напълно заслужени награди си получила :)
    Аз ти благодаря за добрите думи казани за мен
    и за приятелската награда!
    Прекрасни солени предложения :)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Честити да са ти наградите, Краси! Заслужаваш ги, блога ти е прекрасен, а за майсторските творения в тортения нямам дума. Само поздрави сърдечни за умението и таланта ти да ги правиш.
    Благодаря ти за признанието (че луд умора няма :))), а най-вече за приятелската награда :)

    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления за наградата.

    ОтговорИзтриване
  6. Дими,Диди,Дани,Пепи,напълно ги заслужавате!!!
    Пепи,вярно ,че луд умора няма...:) ,ама какво да правя ,като трудно излизам от кухнята...?
    Благодаря ти за поздравите,Casey!

    Усмихнат ден!:)

    ОтговорИзтриване