"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Сладкиш с праскови и кокос

Един сладкиш с първите праскови на пазара...




120 гр масло,размекнато
120 гр захар
щипка сол
90 гр брашно
1 ч л бакпулвер
30 гр кокосови стърготини
2 яйца
1 с л прясно мляко
3 праскови
-----------------------------
Брашното,солта ,бакпулвера и кокоса се смесват в купа.
Маслото се разбива със захарта.
Добавят се яйцата едно по едно ,след това прясното мляко.
Накрая се добавя и брашнената смес.
Сместа се разстила във намаслена форма 23/23 см ,или кръгла с диаметър 23 см.
Прасковите се почистват от костилките и се нарязват на резенчета.
Нареждат се върху тестото.
Сладкиша се пече в предварително загрята фурна на 180 градуса около 40-45 минути.



Оставя се да изстине във формата за 15 минути,после може да се извади.



Преди поднасяне се наръсва с пудра захар.
Чудесно ще му подхожда сладолед.



Приятно готвене!
-----------------------------------
източник:Да печем с любов /с вариации/

8 коментара:

  1. ооо, прасковите са ми любим плод.
    Кога се върна и сладкиш спретна :)
    Много вкусен изглежда, Краси!

    ОтговорИзтриване
  2. Краси,
    аз тъкмо се чудех дали са излезле вече...а ти и сладкиш направи. Изглежда прекрасно, взимам си едно парче :)

    ОтговорИзтриване
  3. Your blog is great !!!! It is a real pity I do not understand a single word of what you write...but I see what you cook and it is AMAZING !!!!
    Thanks for including me in what I guess is your list of favourite blogs!

    ОтговорИзтриване
  4. Изглежда страхотно, а съм убедена, че ще е и много вкусен!
    Харесвам плодовите сладкиши, а прасковите са ми любим плод, твърдо съм решена да пробвам рецептата. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  5. Пепи,
    Дани,
    Лети,
    благодаря ви!Наистина си струва да се опита.
    Усмихнат ден! :))

    ОтговорИзтриване
  6. Christina,thank you!I like your blog...
    Greetings

    ОтговорИзтриване
  7. Краси, чудесен е!
    На мен много ми допадат такъв тип сладкиши!
    Записвам си рецептата пък да видим кога ще го спретна!

    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  8. Прасковите са сред любимите ми плодове. Това лято ще се ядат сладкиши, то се е видяло :))))

    ОтговорИзтриване