"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Пилешко филе с кайсиев сладко-кисел сос



И отново нестандартно и странно на вкус ястие... :)
Пиле с кайсии...и сладко,и кисело,и солено...но като че ли преобладаваше киселия вкус на кайсиите.Които ,макар и със захар,си стават леко кисели при печене...




600 гр пилешко филе
1 ч л смлян черен зелен пипер
3-4 с л зехтин
300 гр кайсии,разделени на половинки
50 мл оризов оцет
3 с л захар
2 с л бяло вино
3 с л светъл соев сос /аз използвам Кикоман лайт/
2-3 стръка зелен лук,нарязан на ситно
сол на вкус




Пилешкото филе се нарязва на хапки .
Загрява се зехтина в дълбок тиган и се запържва месото,докато смени цвета си.
Смесват се оцетът,захарта,виното и соевия сос.
Залива се месото и се оставя на слаб огън да се задуши около 10-12 минути.
Добавят се кайсиите ,разбърква се и се оставя още 3-4 минути на котлона.




Накрая се прибавя и смления зелен пипер.
Аз го натроших в хаванче...
Защо зелен? :)
За разнообразие.А и ароматът му не е така наситен.




При поднасяне се наръсва със зеления лук.




Приятно готвене!
------------------
източник:сп. "Меню" -лято'2008 г.
с вариации

6 коментара:

  1. Краси, обичам сладко-кисели ястия и
    тази рецепта ми харесва :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Яяяяяяя,обичам такива вариации. Браво Краси,страхотно е!!!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз към любителите на нестандартните вкусове :)
    Чудесно изглежда, Краси, с удоволствие ще опитам :-)
    Благодаря за споделената рецепта и поздрави от мен :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви,Дани,Йоли,Пепи!
    Поздрави и на вас!И успешна седмица! :))

    ОтговорИзтриване
  5. Ще се пробва комбинацията, Краси!

    Радват ме много слънчевите, толкова уютни и вкусни снимки.. Браво!

    Поздрави сърдечни и :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Надявам се да ти допадне,Дими! :)
    Поздрави и прегръдки и на теб...вече отдалеч!

    ОтговорИзтриване