"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Шоколадово руло с касис и сметана



Защо касис?
Ами защото досега не съм правила нищо с него.





Обичам сок от касис...леко кисел,леко тръпчив,и с няколко бучки лед чудесно разхлаждащо питие за горещите дни напоследък.




А може би и защото цветът му създава едно такова весело,лятно,искрящо настроение...
С мисли за море,зеленина,почивки ... и удоволствие от храната.




3 яйца
90 гр захар
50 гр брашно
2 с л какао
1/2 ч л бакпулвер
щипка сол

за плънката:
2 пакетчета крема сирене
200 мл сладкарска сметана
3-4 с л пудра захар
200-300 гр касис





Яйцата се разбиват със захарта.Добавя се брашното,бакпулвера,солта и какаото.
Сместа се изсипва в широка намаслена тава,покрита с пекарска хартия.
Пече се на 180 градуса около 10-12 минути.Не трябва да се препича,защото ще се начупи при завиването.
Като се извади от фурната,се оставя да изстине за около 10 минути.
После се вади заедно с хартията и се навива на руло.




Сметаната се разбива на крем .
Крема сиренето също се разбива заедно с пудрата захар.
Смесват се двата крема.
Рулото се развива и се нанася крема,като се оставя ивица около 3-4 см от единия край.
Върху крема се разпределя касиса,почистен от дръжките.
Отново се завива на руло.




Наръсва се с пудра захар.




Приятно готвене!
-------------------
източник:"Да печем с любов"
с вариации

9 коментара:

  1. Краси,
    много хубави нови предложения, оригинални презентации и слънчеви снимки!
    Харесах рулото,
    харесах и сладкиша със сини сливи с неговато синьо обкръжение.
    Поздрав и много усмивки, Диаан

    ОтговорИзтриване
  2. Краси, ама какъв пълнеж има това руло!
    Прекрасно е!

    ОтговорИзтриване
  3. Краси,
    прекрасна си :)
    Имам малко касис и се чудех, и търсех какво
    да направя !
    Страшно апетитно изглежда!

    ОтговорИзтриване
  4. Краси, много ми допада това рулце :) Копавам си го :)
    Приятна вечер от мен :)

    ОтговорИзтриване
  5. Краси, страхотно е. Така възбужда апетита... мъжът ми само примляскава тук. Утре ще питам зарзаватчиите дали могат да ми донесат, за да опитам и аз. Поздрави, Маги

    ОтговорИзтриване
  6. Mммм....изглежда умопомрачително!Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  7. Диди,благодаря ти много .Особено ми е драго да го чуя от естет като теб! :)

    Пепи,малко множко е плънката,ама така обичат у дома...

    Дани,няма да съжаляваш...получава се вкусотийка!
    Благодаря ти за милите думи!

    Радвам се ,че ти хареса,Зори!Надявам се и на вкус да е така!

    Благодаря,Маги!И аз не виждам често касис ,затова и веднага си взех...

    Благодаря ти,Нанита! :))

    Желая ви успешен и не толкова горещ ден! :))

    ОтговорИзтриване
  8. Краси,чудесна презентация и рецепта!
    И аз много харесвам касиса, особено червения - като наниз от перли.
    Пропуснала съм да пиша,че лятната визия на блога ти много ми допада!
    Поздрави!
    :)

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ти ,Диди!
    Поздрави и весел уикенд! :)

    ОтговорИзтриване