"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Мъфини с чай Matcha



180 мл прясно мляко
1 ч л лимонов сок
1 ч л чай Matcha
100 гр масло
200 гр захар
2 яйца
180 гр брашно
1 ч л бакпулвер
щипка сол
1/2 ч л ванилия





В купа се смесват брашното,бакпулвера и солта.
В чаша се смесват млякото,лимоновия сок и ванилията,ако използвате течна.
Маслото се разбива със захарта.
Добавят се яйцата едно по едно.
Редувайки се ,се прибавят брашнената и млечната смес.
Накрая се добавя чая и се разбърква добре.
Сместа се разпределя във форми за мъфини,до 2/3 от обема .




Пекат се в предварително загрята на 180 градуса фурна до готовност,около 10-12 минути.
При мен се получиха 24 минимъфина и 12 нормални.




Приятно готвене!

3 коментара:

  1. Ellerinize sağlık. Çok güzel ve leziz olmuşlar. Çok iştah açıcı görünüyorlar.

    Saygılar.

    ОтговорИзтриване
  2. Ехе, Краси, това на нищо не прилича :)
    Аз още нищо не съм направила с матча-та, а ти и мъфинчета. Май трябва да се позамисля, изкушаваш ме с този чай.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за одобрението ,Fuat Gencal!

    Ами за кога чакаш,Пепи! :))
    Айде,чакам изненади!
    Спокоен уикенд!И до скоро!

    ОтговорИзтриване