"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Крамбъл с ябълки


След известно отсъствие,заето с торти и други приятни задачки,пак съм тук...и пак с десерт! :))
Само да не си помислите,че хапваме основно десертчета...и соленко има,ама едно по едно...




И съдейки по броя на крамбълите,които съм направила и качила във всевъзможни албуми, :)) ,явно това засега е любимото ми лакомство!
А и как няма да е ,като включва все любими неща:плодове,масло,овесени ядки ...



И така ,за 3 купички:
2-3 ябълки,нарязани на кубчета
1 ч л канела
150 мл меласа /при липса,може да се замени с мед/
3 с л кафява захар
1 с л лимонов сок
-----------------------------------
70-80 гр масло
100 гр овесени ядки
60 гр брашно,пълнозърнесто
2-3 с л кафява захар



В купа се смесват и объркват ябълките,канелата,захарта и меласата.
В друга купа се смесват съставките за поръската-маслото,овесените ядки ,брашното и захарта.
В намаслените купички се разпределя ябълковата смес.
Отгоре се разпределя и наръсва другата смес.
Пекат се в умерена фурна до златисто,около 30-35 минути.




Могат да се поднесат със сладолед,бита сметана...
Аз предпочетох да не развалям :)) вкуса им...




Приятно готвене!

Няма коментари:

Публикуване на коментар