"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Шоколадов Браунис с ядки




Тези дни си разглеждах блога,както и списъка с рецепти за правене...Гледайки кои съм направила и отметнала :), се оказва ,че отдавна не съм се занимавала с шоколада...
А уж ми е любим...
И за да помогна малко и на настроението в тези дъждовни дни,макар че на мен не ми е необходимо,защото само по себе си дъждовното време не ме депресира,а по-скоро ми дава усещането за уют,топла кухня,ароматни миризми ...и т.н.,реших ,че е време за шоколад.
А съчетан с какао и ядки е направо перфектна комбинация.




150 гр шоколад
120 мл олио
215 гр кафява захар
2 яйца
1 ч л ванилия
65 гр брашно
2 с л какао
75 гр ядки /аз използвах натрошени орехи/
4 с л шоколадов чипс




Фурната се загрява на 180 градуса.
Намазнява се 19-см форма за кейк.
Шоколада се разтопява на водна баня и се оставя да се охлади малко.
ЯЙцата се разбиват със захарта,олиото и ванилията.
Добавя се внимателно охладения шоколад,като се разбива добре.
Отгоре се пресяват брашното и какаото.Разбърква се добре до смесване на продуктите.
Добавят се ядките и шоколадовия чипс.
Сместа се изсипва в приготвената форма и се пече около 30-35 минути.
Оставя се да се охлади във формата.



Ние го хапнахме за следобедна закуска с чашка шоколадов ликьор...и кафе.
--------------------------------------------------------------------------------
Приятно готвене!
----------------------
източник с вариации:
Chocolate and Coffee Bible

5 коментара:

  1. На една вълна сме, Краси, аз правих и в събота и вчера браунис с ядки.
    Най-ни харесва преди сън :)
    Ще пробвам и твоя, с този шоколад - вкусно звучи!

    ОтговорИзтриване
  2. Краси СТРАХОТНО ИЗГЛЕЖДА СЛАДКИША. Непремено ще го направя.

    ОтговорИзтриване
  3. Краси,
    много изкушаващо изглежда твоят браунис. Харесвам този тип сладкиш - много варинати, страхотен вкус!
    Поздрав и хубава нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Видях ги ,Пепи! :))
    Страхотен е!
    Надявам се да ти допадне,zi4e!
    Благодаря ти ,Диди!

    Усмивки и слънце ви желая!:))

    ОтговорИзтриване
  5. Нямам шоколадов чипс, с какво мога да го заменя и дали мога да го пропусна? Така ми се е дояло шоколад, но досега не съм правила браунис и се притеснявам да не го объркам. До колкото знам остава леко мокър самият сладкиш или греша?

    ОтговорИзтриване