"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Хималайска сол

Използвам много и странни продукти. :)) Експериментатор съм си...във всичко.
И постоянно получавам въпроси "Това какво е?" ,"Това откъде е?" ...
Особено като имам гости ,и се почва едно вадене на продукти и шишенца от шкафовете, едно обяснение и разяснение кое за какво е,какво съм сложила в ястието, откъде съм го купила...
Та така ми дойде идеята /донякъде повлияна от Йоана/ да направя категория "Продукти".
Моята идея малко ще се различава ...няма да наблягам на това,откъде можете да си ги купите,днес всичко е достъпно с едно кликване на мишката.
По-скоро ми се иска да е нещо като презентация на продукта.




И започвам с Хималайска сол.
100 % чист ,нерафиниран ,натурален продукт.
Богат на минерали и микроелементи,без добавки против втвърдяване и химикали за почистване.Тя си е извоювала репутацията на най-чистата сол на планетата,съдържаща всички 84 минерални соли.
Съхранена е от съвременното замърсяване на океаните с нефт,токсични химикали и радиоактивни вещества.Добива се ръчно,измива се и се суши на слънце.
Съдържа редица жизненоважниминерали и елементи за човешкия организъм като
калий
калций
магнезий
фосфор и др.
Розовият й цвят се дължи на съдържащото се в нея желязо.
Елементите в хималайската сол са в йонната форма,което ги прави лесноусвоими.
Състав:
естествена,природна,нерафинирана кристална сол,добита от недрата на образувалата се преди 500 млн години "солна верига" ,намираща се между Хималаите и река Инд.


ситна хималайска сол


едра хималайска сол









Очаквайте продължение на продуктите...

5 коментара:

  1. Страхотна нова рубрика, Краси!
    Ще я следя с интерес, благодаря ти!
    Харесах много и нестандартните ти бисквитки.
    Чудесни идеи имаш, поздрави и усмихнат ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти,Диди!
    Надявам се да съм полезна . :)
    Наистина много продукти не са много познати на нашия пазар.
    Усмивки :) и спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за интересния пост! Чудесна идея за новата рубрика, ще следя с интерес! И ще пробвам солта разбира се! :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, Краси за информацията
    и адмирации за новата рубрика :)
    Малко не съм на "ти" с онлайн пазаренето, макар че е удобно и спестява време!
    Но явно трябва да започна :)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз ви благодаря ,Ани,ДАни! :)
    Ще посочвам и линкове,когато съм купила продукта по Интернет!
    Спокойна вечер !

    ОтговорИзтриване