"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Мъфини с банан,захаросан джинджифил и овесени ядки



2 яйца
2/3 ч ч кафява захар
60 мл сладкарска сметана
1/2 ч ч прясно мляко
1 1/2 ч ч овесени ядки
1 1/2 ч ч брашно
1 ч л бакпулвер /аз използвам брашно за торти ,с набухвател,и не слагам /
1 банан ,намачкан
50 гр захаросан джинджифил
1/2 ромова есенция
100 гр шоколад ,натрошен /шоколадов чипс/
шоколадови пръчици ,за поръсване




Брашното се пресява с бакпулвера и се смесва с овесените ядки.
Яйцата се разбиват със захарта с телена бъркалка,добавят се сметаната ,прясното мляко, есенцията.Постепенно се добавя сухата смес.
Накрая се прибавят банана,джинджифила и шоколадовия чипс или натрошения шоколад.
Сместа се разсипва във форми за мъфини.
Ако не използвате хартиени,трябва да се намаслят.
Отгоре се наръсват със шоколадови пръчици.
Пекат се в загрята фурна на 180 градуса до златисто.




Приятно готвене!

6 коментара:

  1. Какъв загар имат, Краси :)
    Никога не съм опитвала захаросан джинджифил, интересно ще ми е да пробвам.
    Хубав ден на теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Изглеждат много добре :)
    Преди няколко дни най-сетне открих захаросан джинджифил и веднага го сложих в кошницата. Отдавна бях запланувала да направя кексчета с него, круши и мюсли, ама като го опитах и реших, че после сама ще трябва да си ям мъфините, с други думи не се престраших. Та, на въпроса - усеща ли се много лютивината или съм се прецакала, спестявайки си джиндъра :)))

    Хубав и усмихнат ден :)

    ОтговорИзтриване
  3. Пепи,надявам се да ти допадне!
    Лилия,харесаха ли ти?
    Федора,според мен зависи от количеството,което ще сложиш.50 грама изобщо не се усещат в 12 кексчета.
    Дори няма така наситения аромат на джинджифила, а се усеща по-силно ромовата есенция.
    Усмихнат ден,момичета! :))

    ОтговорИзтриване
  4. И аз не съм виждала захаросан джинджифил :)
    Ако намеря с удоволствие ще опитам!
    Поздрави, Краси!

    ОтговорИзтриване
  5. Някой може ли да ми каже къде мога да намеря захаросан джинджифил? Благодаря за помощта!

    ОтговорИзтриване