"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Пилешки дробчета с Мисо

Експериментите продължават....!:))
За добро или зло...но се харесват!
Само се опасявам,че ще свикнат в къщи да има само разнообразни неща...а това хич няма да е добре за мен! :)
Не че кухнята не е любимото ми място ,но и мен понякога ме домързява....
И тогава залагам на нещо съвсем обикновено,което ще бледнее пред новите неща.
Но.....и аз съм човек. :)
Но докато съм на тази вълна на експерименти и проби,ето поредния...






1 кг пилешки дробчета
1 с л джинджифил
2 с л бяло Мисо
100 мл мирин
сока на 1 лимон
2 с л сух лук (1/2 гл лук,накълцан)
1 с л сух пащърнак
1 с л едро смлян червен пипер
сол,черен пипер
магданоз,зехтин




Размразените дробчета се измиват добре и се мариноват около 2 часа в смес от мирин,Мисо, лимоновия сок и джинджифила.
После се слагат в намазнена тавичка,добавят се останалите подправки и се пекат на умерена фурна около 35-40 минути,до готовност.




Приятно готвене!

Няма коментари:

Публикуване на коментар