"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Хачапури



1 яйце
2-3 с л олио
1 ч ч кисело мляко
1/3 ч ч прясно мляко
1 ч л бакпулвер
2,5-3 ч ч брашно

плънка:
сирене
кашкавал
извара
изобщо,по желание :))
------------------------
Омесва се тесто,да не лепне ,но и да не е много твърдо.
Разделя се на 12-14-16 питки /при мен се получиха 16/ колкото топка за тенис.
Всяко топче се разточва ,слага се плънка и се събира на торбичка,като добре се защипва.
Обръща се обратно върху масата и отново леко се разточва,да стане като питка.
Пържат се в малко количество загрято олио.
Могат да се изпекат и на фурна.

Приятно готвене!

5 коментара:

  1. Уауу, Краси, както съм гладна :-)
    Много са апетитни!

    ОтговорИзтриване
  2. Освен апетитни са бързи и лесни. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Много са вкусни тези хачапури, има доста рецепти за приготвянето им в нета. Само че ХАЧАПУРИТЕ НЕ СА ОТ РУСКАТА КУХНЯ, а от ГРУЗИНСКАТА. Би трябвало поне мъничко да се поинтересувате за произхода на блюдата, които предлагате в блога си. Иначе е съвсем лаишко. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти за мнението, Катарина!
    Аз съм си лаик.И готвя и пиша като любител.
    Готвенето по точни рецепти, спазването на правила, мерки, произход, имена на рецепти, оставям на професионалните готвачи.На тях това им е работата. :-))
    Поздрави и успешна нова седмица!

    Пп:колкото и лаишко да е, за мен "Руска кухня" е всичко, което произлиза от границите на бившия СССР.

    ОтговорИзтриване