"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Крем Тирамису с шоколадов чипс



за 4 чаши:
2 жълтъка
100 гр пудра захар
350 гр Маскарпоне
8 бисквитки
50 гр шоколадов чипс /бял или черен/
какао за поръсване
-----------------------------------------
Жълтъците се разбиват с пудрата захар на крем.
Добавя се Маскарпонето и се разбърква добре с шпатула.
На дъното на чашите се слага по 1 с л крем,отгоре се натрошава по 1 бисквита.Върху нея пак се слага крем,после се наръсва шоколадовия чипс.
Завършва се с крем и се наръсва с какао.
Украсява се с бисквитка.




Приятно готвене!
-------------------
Днес не ми е ден...много близък човек се опитва да ме предаде по особено жесток начин...
Боли не толкова от предателството,а от това, че си се лъгал в този човек...до вчера си го смятал за честен,благороден,искрен,а в един момент се оказва точно обратното...
А когато ми е зле,се чувствам най-добре в кухнята...разтоварвам се...
Но...за пореден път се убеждавам ,че когато човек не се чувства психически добре, то това се отразява и на ястията...Странно ,още се учудвам на способността на продуктите да променят вкуса си според настроението на готвача!

В такива моменти се чувствам истинска късметлийка,че Наско е до мен и каквото и да се случва ,винаги мога да поплача на неговото рамо...
Благодаря ти ,мили ,че те има!
Другите са....... не ги мисля!

2 коментара:

  1. Чудесен крем си приготвила, Краси,
    но съжалявам да прочета продължението ...
    Искрено се надявам проблемът вече да е разрешен и доброто настроение да е вдъхновението ти в кухнята.
    Прегръдка и лека вечер, Диана

    ОтговорИзтриване
  2. Диди,благодаря ти за подкрепата! :)
    Проблемът едва ли ще се разреши толкова бързо...но аз съм от хората ,които не се вторачват в негативите,когато не могат да ги променят.
    Обръщам се към хубавите неща в живота ми... :))
    Спокоен уикенд и прегръдки!

    ОтговорИзтриване