"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Кексчета с джинджифил и ябълки



Още една рецепта от любимото ми списание "Good Food".




Оригиналната рецепта е с карамелизирани ябълки,но аз нямах време,затова ги сложих направо в купичките.И вкуса пак е страхотен...




2 ябълки,обелени и нарязани на кубчета
75 гр захар,кафява
-------------------------------------------
За тестото:
140 гр масло,меко
100 гр захар Мусковадо
1 яйце
125 мл прясно мляко
1 с л джинджифил на прах /в рецептата е консервиран джинджифил,нарязан на ситно/
100 гр брашно
1/2 ч л бакпулвер
1/2 ч л сода бикарбонат
пудра захар за поръсване





Нарязаните ябълки се объркват със захарта и се разпределят в 6 намаслени купички.
Маслото се разбива със захарта на крем.
Добавят се яйцата,прясното мляко,брашното с бакпулвера и содата ,и джинджифила.
Сместа се разбива добре и се разпределя върху ябълките.
Пекат се в предварително загрята фурна на 180 градуса до златисто,около 20-25 минути.
Още горещи,се наръсват с пудра захар.




И с благодарност към Пепи,която ме зарадва преди време с тази награда...

Условието да я предам на 12 достойни блога ужасно много ме затруднява...
За мен са достойни всички,които по един или друг начин са се докоснали до вълшебството, наречено кулинария...
Затова я подарявам на всички,посетили моя блог,на всички, чиито блогове аз посещавам,на всички,които я харесват и биха я приели от мен! :))
Честито,мили виртуални приятели!



4 коментара:

  1. Краси, много са ароматни:)
    Прекрасна награда имаш и благодаря за подаръка!
    А съдинките ти са прекрасни :)
    Online ли си ги купила?
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Краси,
    поздравления за наградата!
    И напълно в тон с нея -
    цветни съдинки, слънчеви снимки и ароматни ябълкови кексчета.
    Чудесно предложение!

    ОтговорИзтриване
  3. Вкусни :-D

    А как харесвам джиндживила.. много уютна и празнична подправка е това! Уютна и стопляща..

    Поздрави сърдечни от мен за теб, Краси и пожелания за здрави, все така вкусни и уютни есенно-зимни дни :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти,Дани! :)
    Купичките са от магазин "За 1лв." ...мисля ,че по 1,50 лв беше едната.
    Диди,Дими,благодаря за поздравите и похвалите!

    Ще се радвам да видя наградата и във вашите невероятни блогове,момичета!
    Успешна и вкусна седмица! :)

    ОтговорИзтриване