"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Свинско рагу с маслини

В последните дни,в който и блог да вляза,ме посрещат все красиви коледни предложения.
Бисквитки,курабийки,меденки,щолени....кексове....и още толкова сладки изкушения.
А аз досега съм се справила само с един вид....за мой срам.
Но...няма време.От задачки,торти,обиколки за подаръци...все приятно отнемащи от времето занимания.
Сега ви представям една рецепта,особено подходяща за тези студени вечери,а съчетана с чаша червено вино,е като предколедно опиянение.





400 гр месо,на хапки /свинско,телешко,агнешко/
100 мл червено вино
3 с л доматено пюре /200 мл доматен сок/
10-на маслини
1 гл лук,накълцана
3-4 скилидки чесън,ситно нарязани
сол,черен пипер
олио за запържване
магданоз
-----------------------------------------------------
Загрява се олиото в по-дълбок тиган и се запържва месото,докато смени цвета си.
Добавят се лука и чесъна и се запържват за около 2-3 минути.
Добавя се доматеното пюре,доливат се около 2 чаши гореща вода /бульон/ ,червеното вино и се оставя на бавен огън да се задуши месото,около 1 час.
Добавят се маслините,подправя се на вкус със сол и черен пипер и се вари още около 10-на минути.
Наръсва се обилно с магданоз.
Може да се поднесе с варен ориз,картофено пюре.
------------------------------------------------------
източник:Вкусно и красиво

--------------------------------
Приятно готвене!

3 коментара:

  1. Чудесно е, както винаги е вкусно при теб :) Благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  2. Краси, и при мен няма Коледни предложения :)
    А твоето е прекрасно за тези студени дни!
    Не мога да разбера защо само сладки вкуснотии
    се предлагат!
    Прегръдки и хубава седмица1

    ОтговорИзтриване
  3. Катя,Дани,благодаря ви! :)
    Надявам се да ви допадне!
    А колкото да сладките изкушения,Дани, презполагам ,че аромата на канела,джинджифил,какао,ванилия създава едно такова празнично настроение... поне при мен е така. :))
    Но аз обикновено нямам нужда от допълнително вдъхновение за празници...
    Прегръдки и много усмивки ви желая!
    И спокойна седмица!

    ОтговорИзтриване