"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Коледни кантучини

И така.....................:))
Моите рецепти за Коледа!
Започвам с една,която се каня да правя от миналата година....ама само се канех.
Преди дни,разглеждайки блоговете,попаднах на нещо подобно в блога на Lois.
И вече нямаше накъде да отлагам.След нейните суперлативи за тези италиански хрупкави вкусотии реших,че най-накрая им е дошло времето.
Сега съжалявам,че съм чакала толкова дълго.
Рецептата позволява безброй модификации...според предпочитаните от вас сушени плодове, ядки и шоколадов чипс.
На какво се спрях аз:




2 XL яйца
250 гр захар
450 гр брашно,приблизително
400 гр микс -кашу,шам-фъстък,лешници,бадеми,сушени червени боровинки, сушени кайсии,сушени череши /това използвах аз/
50 гр шоколадов чипс
5 капки вода от портокалови цветчета /по идея на Lois/
1/2 плод Тонка боб /по идея на Lois/
40 мл прясно мляко
1 ч л бакпулвер
1 ч л амонячна сода
---------------------------------------------------------------------------------------------
Яйцата се разбиват със захарта.
Амонячната сода се разтваря в млякото и се добавя .
Брашното се пресява с бакпулвера и също се добавя .
Накрая се добавят микса от плодове и ядки,шоколадовия чипс и ароматите.
Омесва се добре на тесто.Разделя се на три или четири рула,които се слагат в тава върху пекарска хартия.
Пекат се в загрята на 180 градуса фурна около 25-30 минути.
Оставят се около 10 минути да се охладят .
После се нарязват на диагонални филийки с дебелина около 0.5 см.
Нареждат се легнали в тавата и се запичат на 130 градуса за около 10-минути.
Сервират се с кафе или вино.




Весели празници! :))

5 коментара:

  1. Решила съм никакви повече сладки за тази година.
    Но като гледам тези кантучини, си мисля дали да не ги зачисля към сладкишите и да ги спретна :)

    Весели Коледни празници, Краси!

    ОтговорИзтриване
  2. Краси, вкарваш ме в изкушеие :)
    Но на всяка цена ще ги опитам по-нататък!
    Усмихнати предколедни дни!

    ОтговорИзтриване
  3. Да,и Лоис е направила кантучини. Тъкмо и на нея и писах,че никога не съм ги правила,а страшно много ги обичам.вие направо ме заразихте момичета.Страхотни са Краси!Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  4. Пепи,Дани,страхотни са !Няма да сбъркате,ако им отделите време! :)

    Йоли ,и на мен ми е за пръв път .Съжалявам само,че не съм ги правила по-рано...

    Весели празници и на вас ,момичета!

    ОтговорИзтриване
  5. Краси,харесах много и твоите и на Луис кантучини!Неустоимо вкусни изглеждат,трябва да се пробват!

    Поздрави и весели празници!

    ОтговорИзтриване