"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Кошнички с пастет от черен боб



200 гр черен боб
2 скилидки чесън
50 мл зехтин,приблизително
хималайска сол на вкус
1-2 с л сусамов тахан ,по желание
черен пипер
кори за баница




Бобът се накисва от предишната нощ.
На следващия ден водата се изхвърля,налива се нова и боба се вари до готовност, около 2 часа.След като поизстине малко,се прецежда, добавят се останалите продукти и сместа се пасира на пюре.
От корите за баница се изрязват квадратчета .Слагат се две квадратчета едно върху друго, като върховете им не се застъпват.Слагат се във форми за мъфини и се запичат за около 5-6 минути в предварително загрята фурна.
Пюрето от боб се слага в пош/шприц и се шприцова в кошничките.
Украсата е по желание,при мен -мариновани маслини .




Приятно готвене!

6 коментара:

  1. Много интересно сервиран е, Краси, харесва ми!
    Поздрави, надявам се сте здрави вече! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Краси, много интересно предложение!

    ОтговорИзтриване
  3. Краси, интересно ми се видя добавянето на тахан, както при хумуса :)
    Поздрави и спокойна седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. Hello!:)
    Come on http://selenia-levolchanel.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви ,момичета! :))
    Дани,тахана е по желание...когато съм правила пастет от обикновен боб ,не съм слагала.Но при Йоана видях рецепта ,в която има тахан.И понеже имах отворено бурканче в къщи,сложих.Добре се получава.
    Прегръдки и успешен ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Много красиво...Благодаря за идеята!

    ОтговорИзтриване