"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Зелена салата с печено кашу



1 салата /маруля,Лоло роса,Лоло бионда.../
1 краставица,на кубчета
15-20 маслини без костилки,нарязани на кръгчета
2 варени яйца,разрязани на 6
2 стръка пресен лук
100 гр печено кашу
настърган Пармезан
дресинг:
хималайска сол
лимонов сок
зехтин




Салатата се накъсва в голяма купа.
Добавят се останалите продукти.
Подправя се на вкус с дресинга и се наръсва с Пармезана.




Приятно готвене!

7 коментара:

  1. Изключително свежо, Карси! И как обичам кашу... :-P Още днес ще се възползвам от предложението ти!

    Ведри и все така вкусни мартенски дни :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно звучи, след дългата зима, душата си иска свежото! Задължително ще я опитаме!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Ох,как обичам такива салати ... приказна е просто!

    ОтговорИзтриване
  4. Краси, страшно апетитна салатка :)
    Никога не мога да откажа :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много ми харесва!Изглежда толкова свежа!Задължително ще я опитам!

    ОтговорИзтриване
  6. Дими,
    Рони,
    Йоли,
    Дани,
    Мария,
    благодаря ви!
    Определено и на мен ми липсваше зеленото...но то сега започва! :)
    Успешна нова седмица и много ,много усмивки! :))

    ОтговорИзтриване
  7. Толкова свежа, зелена! Осещам пролет! :) Много ми харесва!

    ОтговорИзтриване