"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Вманиачена ли съм........??? :-)))



Май да..... :-))
Винаги съм обичала да чета.Бях на 6 години ,когато се роди сестра ми.И майка ми вече нямаше толкова време да ми чете приказки....
Не помня за колко време се научих ,но беше доста бързо.И си четях сама....по много.
В първи клас в началото не ми беше интересно.....другите учеха буквите,а аз можех да чета.
Откакто се помня ,все съм абонат на някоя библиотека.....
Отделно,вече няма достатъчно място за книги у дома.....домашната библиотека сигурно наброява над 1500 книги.
Предпочитанията към различните жанрове ,естествено,се променят с годините.
От детските приказки,през историите на Пипи дългото чорапче,Емил от Льонеберя, Ян Бибиян и Том Сойер....После бях запленена направо от българската литература.
И досега обичам да препрочитам Алеко Константинов,Георги Караславов,Димитър Димов ,Димитър Талев....
Минах и през любовните романи на Даниел Стийл,ужасите на Стивън Кинг,правните казуси на Джон Гришам,криминалетата на Агата Кристи и Едгар Уолъс....и още много криминални и популярни романи .
Единствения жанр,който така и не успя да докосне сърцето ми ,е фантастиката.
Обичам да гледам фантастични филми,но не мога да ги чета....





А кулинарни книги събирам,направо мога да кажа ,колекционирам,от 10-на години насам.
Скоро не съм ги броила,но на последното "преброяване на книжното население" :-), бяха около 80....
А това беше миналата година.Скоро пак ще броя,явно.
Обичам кулинарните книги.Харесват ми илюстрациите на екзотични храни и ястия...
Харесва ми да откривам нови и нови продукти,подправки в тях ....
Щеше да бъде и чудесно,ако можеха да се намират толкова лесно и по магазините.
Не знам дали скоро ще се излекувам от тази си мания.....
Но ,докато я има,смятам максимално да се възпозвам от нея!

6 коментара:

  1. Краси, позната история :)
    Откакто се помня, книгата е
    любимото ми занимание!
    При мен научаванетона буквите
    е още в по-ранен период, защото имам по-голяма сестра, която в един момент е имала буквар :)
    Напоследък по-трудно намирам книги за четене,
    защото се издават предимно много комерсиални заглавия!
    А за фантастиката, обичах да я чета, защото едно време за мен тя беше "по-човешка".
    Сега ще чакам вкусните ти предложения от показаните нови книги!
    Позрави и приятно четене!

    ОтговорИзтриване
  2. Краси,
    споделям и горещо приветствам този вид пристрастяване. Чудесни са новите ти попълнения и ще очаквам нови изкушения.
    Много ми допада и темата за рецепти без мазнини, а за тортите - си знаеш:)
    Сърдечни поздрави и хубав ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  3. Краси,
    всеки си има своята мания, твоята е напълно обяснима. Само незнам къде намираш място за толкова много книги и кога ти остава време да ги изчетеш всичките. Аз обичам списанията, също толкова интересно си ги преглеждам :)

    ОтговорИзтриване
  4. Дани,така е.Наистина вече е трудно да попаднеш на добра книга....но то лудостта си е лудост... :-)
    Още се намират непрочетени книги от библиотеката на Наско....или препрочитам мои любими.

    ОтговорИзтриване
  5. Диди,мога само да се радвам ,че има и други като мен! :))
    Ясно е ,че едва ли ще успея за един живот да изпробвам всичко от тях....но удоволствието да опитваш е несравнимо.
    Благодаря ти за хубавите думи и за тортите!

    ОтговорИзтриване
  6. Дани,май-май всеки си има неговата си мания... :)
    Една от стените е с рафтове отгоре до долу ,пълни само с книги.Отделно и шкаф с 5 рафта....
    И в детската още толкова...
    Ама наистина вече почват да се пукат по шевовете....

    А някой ден ще трябва да снимам и списанията си... :)).... "Сладко и солено", "Сол и пипер","Меню", "Good Food".....

    ОтговорИзтриване